نشست كار گروه استقرار ميز خدمت به همت رئیس و مدیریت بیمارستان شهید رجایی و با حضور کارشناسان مربوطه بهبود کیفیت و جمعی از کارشناسان مرتبط در این بیمارستان برگزار شد.
نشست كار گروه استقرار ميز خدمت به همت رئیس و مدیریت بیمارستان شهید رجایی و با حضور کارشناسان مربوطه بهبود کیفیت و جمعی از کارشناسان مرتبط در این بیمارستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید رجایی گچساران، در اين نشست بر نقش ميز خدمت و تكريم ارباب رجوع براي رسيدگي به درخواستها و مطالبات آنان٬ شيوه هاي راهاندازي آن و جا نمايي ميز خدمت تاكيد شد.
دکتر محسن حیدرپور سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران با اشاره به روند تامین کارکنان برای استقرار در میز خدمت، تعدادی از ویژگی های کارکنان مربوطه و وظایف آنان را عنوان و بر اهمیت افزایش رضایت مندی گیرندگان خدمت و افزایش و بهرهوری و کارایی سازمان تاکید کرد.
مدیر بیمارستان شهید رجایی گچساران همچنین در این نشست جدول تعیین مراحل گردش کار ارائه میز خدمت و ستون هاي مربوط به جدول گزارش کارکنان میز خدمت را تشریح و گفت:بنا به آموزش های صورت گرفته در مورد قالب ابلاغ پاسخ خدمت یا تصمیمات به ارباب رجوع، این جدول باید به صورت روزانه پر شود.
روح اله کهزادی راهنمایی مراجعهکنندگان از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور و ارائه خدمات مطلوب به مردم در بدو ورود، جلوگیری از اتلاف وقت آنها و ارائه مشاوره به مراجعان این مجموعه از نحوه دریافت خدمات را از مزایای راهاندازی میز خدمت برشمرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کاهش سردرگمی مراجعان از دیگر مزایای این طرح است که در کوتاه ترین زمان به درخواست آنها پاسخ داده می شود.
به گزارش وب دا: در اين نشست همچنين بر همفكري كارشناسان حوزه هاي مختلف در خصوص ميز خدمت و سيستم ارجاع بحث و تبادل نظر شد.21-5